ursäkta min franska.

godmorgon. jag har kommit på att jag ska gifta mig med daniel adams- ray.. han kan ju vara något av det porrigaste jag sett och hört. jag var kär i honom redan under snook perioden men hans singelröst gör det ännu bättre.. jesus! hoppas han kommer inridandes på sin vita häst och plockar upp mig någon dag. vad tror ni?

nej, så går det nog inte riktigt till!! jag är nog en brud i mängden som älskar hans musik och hans charm.. ett fan typ? fast ändå inte..

nu undrar ni säkert varför jag är vaken nu.. jo för att jag ska följa med carro och färga hennes hår i lerum vid tolv och nu tänker ni säkert.. ja men det är x antal timmar kvar tills dess, jo det är det ju men jag ska göra flätor i mitt hår och då måste det hinna torka.. är ni med? grymt!

imorgon åker jag, elin, daniel och adam till orust och stannar där hela helgen. skönt att komma bort lite, det kan jag behöva!! :))

nej, nu ska jag äta frukost och göra flätor.. tråkigt men saker som måste göras!

peace.


Kommentarer
Postat av: felicia kontio

mika du är mitt fän jag älskar din film som du är med i jag vill bara se den om och om i gen för du är så bra .. :) snälla jag har letat dig i 1 och ett halvt år nu snälla ge mig info,om dig snälla mika :) // felicia om du har facebook så vill jag bli din vän :D

2011-05-13 @ 23:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0