sunny day

godmorgon. fråga mig inte vad jag gör uppe såhär tidigt men uppe är jag.. man kan väl säga att jag vaknade av att min syster stod och gapade utanför min dörr.. trött jag blir! tror inte det är en smart grej att sova hemma på vardagar när både min syster och mamma går till jobbet medans jag har sovmorgon. idag ska jag inte göra så mycket.. hade velat se när adam tog studenten men vill inte gå till hans skola själv och titta.. hade velat komma på hans studentmottagning också men vågar inte träffa hela hans släkt.. hade jätte gärna kommit på hans studentfest på parken också men tänker inte lägga 250 kronor för att träffa en stjärtfull adam så får se när han är där så jag iallafall kan komma utanför och hälsa. idag ska det iallafall bli 26 grader i skuggan.. pallar man det? funderar på att åka ut till havet och lägga mig för på min uteplats kommer jag brinna.. blåser ingenting där!

nu ska jag prova att gå och lägga mig och vila lite igen. hörs sen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fattar du hur jävla ball du är ?

fan va jag äälskar dej o din stil ! :O

Och gud vad duktig du va på att spela Ullis i I taket lyser stjärnorna.

Jag har också en fråga,är de kul att vara med i film ?

Jag har alltid velat vara de ;)

2011-05-31 @ 23:18:46
Postat av: Anonym

är det du som spelar ullis i taket lyser stjärnorna? :O du är skit bra!

är du med i flera filmer eller har du lagt av med sånt? :)

2011-07-17 @ 12:16:19
Postat av: ida

Va gärna med i dagens blogg :)



Kram

2011-07-30 @ 20:48:09
URL: http://idas.myshowroom.se
Postat av: Wallberg(idjjaa.se)

Tjaah, nu har du chansen att bli dagens blogg på min blogg.

du behöver bara kommentera " jag är med " så är du verkligen med!

du kan kommentera hur många gånger du vill, du får bara större chans att vinna.

GLÖM INTE SKRIVA EN SMILEY EFTER VARJE JAG ÄR MED!!!! :D

Då blir allting så mycket gladare!



( förlåt om du inte gillar sånnahär kommentarer ha en bra dag )!



http://idjjaa.se/2011/november/dagens-blogg.html#comment



kram Idjjaa

2011-11-14 @ 11:59:29
URL: http://www.idjjaa.se
Postat av: Anonym

Seriöst Mika, sluta inte blogga nu snälla,du har inte bloggat på flera månader !

I taket lyser stjärnorna går just nu på tv på ettan ;) <3

2011-12-09 @ 21:32:03
Postat av: Sophia

Hello you!! :)

Your appearance is similar to Dakota Fanning I must say.
You are both so amazingly gorgeous!
Would it not be cool to make a movie with her, where both of you are playing each other's sisters..? :D

Take care!

2013-01-07 @ 01:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0