i'm back.

jag ska bli bättre på att skriva. jag gör det inte med flit men ibland finns inte orken till! ångesten tar för mycket plats, den överröstar hela mig.. precis som när man stod under konserterna och skulle värma upp och du hör den där lilla äckliga rösten som bara överröstar alla..det är tydligen menat att jag inte ska må bra just nu, jag måste gjort han där uppe något väldigt dumt. så en fråga jag ställer mig ofta är om jag hamnar i himmelen eller helvetet..jag tror jag ligger och svävar på ett moln någonstans mittemellan. ursch och fy för att må dåligt och mina största tankar just nu går till min morfar, det sista jag vill är att han ska lida! det förtjänar han verkligen inte. men jag är glad att jag har en bästa vän och henne kommer jag aldrig släppa eller låta någon ta ifrån mig, när jag är med henne lyser hela jag. jag blir nästan som en annan människa. vi behöver inte göra något speciellt, det räcker bara att hon är min närhet, då mår jag bra igen! finare människa går nog inte att hitta.. och hon vet om att jag finns där för henne, alltid och jag vet att hon alltid finns för mig. elin heter hon, behöver egentligen inte säga mer om henne mer än att hon är bäst.

har lite planer för veckan som kommer.. inget speciellt spännande men ändå.

imorgon- ta det lugnt, träna.
i övermorgon- läkaren, gå på stan och shoppa, träffa fina adam, gå ut.
i överövermorgon- frukost med lotta, powerwalka.
i överöverövermorgon- då är det fredag, hittar nog på något kul med elin.
i överöveröverövermorgon- myser väl med elin.
i överöveröveröverövermorgon- liserberg med elin, tilda och hela gänget.

mm, en helt okej vecka trots allt.


en bild som togs under dom bättre dagarna i mitt liv.

btw.. hade världens bästa vecka uppe på orust, minnen resten av livet!!

nu ska jag ta en cigg och prata med adam i telefon. han får mig att skratta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0