galen.

oj, trodde knappt jag hade något konto kvar här.. alltså verkligen förlåt för dålig uppdatering. sök upp mig och slå mig höll jag på att skriva! menade inte det där.. vad som har hänt? är ni verkligen så nyfikna? jo det kan jag berätta.. som sagt har börjat vara en del med en tjej som heter carro, sen är jag självklart med min själsfrände, bästa vän, min livs värninna elin så mycket som det går.. blir mest helger för då är hon här annars jobbar hon långt bort och fråga mig inte varför! idag ska jag jobba.. känns bra! jobbar med barn och det passar mig perfekt eftersom att jag älskar barn. sen ska jag på hiphop musikal med morsan. kommer bli awesome! efter det ska jag träffa natha och förmodligen adam också om han nu känner för det. har två kokande ägg på plattan. vägde mig och såg att jag gått upp så nu är det hård träning och nyttig mat som gäller.. folk får säga vad dom vill!!
men nu måste jag kila och göra klart mig innan jobbet. vi hörs sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0