det är värre än vad du tror.

bloggar inte så ofta, jag vet.. är skitkass på det! helgen har varit toppen.. i fredags tog vi det lugnt i lerum, i lördags hade elins lillasyster fest och man kan väl säga att även om inte jag och elin var bjudna så var vi där och vi var fullast på stället, det slutade med att adam och daniel fick komma och hämta oss.. hahah! dom hittade oss då sjungande "den blomster tid nu kommer" mitt på prinsgatan.. vi satt ner och hade spillt ut öl överallt.. aa jesus! igår var vi på liseberg.. liseberg är faktiskt riktigt underskattat.. sjukt kul hade vi och jag åkte den nya galna atmos fear.. visste inte om jag skulle skratta eller gråta eller om magen hade åkt ut ur halsen men bra gick det och det är nog lisebergs roligaste attraktion. elin vågade inte den mesen men vi andra åkte och hade fruktansvärt kul. en hesare mika idag har inte gjort så mycket, träffade lotta en sväng förut och bestämde mig för att följa med på hennes lisebergs fest nu på söndag med all personal från liseberg, det ser jag fram emot hähä!
nu ska jag snacka lite med adam sen sova hade jag tänkt. det är ju en dag imorgon också.
godnatt på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0