thats right.

är helt slut idag. bakis och trött, saknar min man och har provfilmat och vad nu?? jo nu ska jag tydligen ut med jennifer.. inte så men jag ska inte dricka, drack tillräckligt igår, jag är inte taggad, jag skulle inte ut från början utan jag gör enbart detta för min gamla barndoms kompis elin som spelar på berså idag. thats it! plus att det är hennes sista kväll.. egentligen vill jag bara vara hemma och mysa med älskling men det blev inte så, så vi ska ta en heldag imorgon istället med massa mys och övernattning! och dan efter det, då är det fredag.. jag och natha har börjat hjälpa till på lust som ligger på järntorget.. fett!

ne, nu är det bråttom. jennifer väntar. vi hörs imorgon för när jag har varit ute och är hemma igen då ska jag sova som en stock. btw, provfilmningen gick jätte bra :)

vi ser lite slitna ut men vi är rätt goa ändå alltså! ;)


Kommentarer
Postat av: emma

Heey :) Nice blogg.

du är tvär söt.

har sett dig i taket lyser stjärnorna. Tvär go film :)

have a nice day ;) HAHA

2011-04-10 @ 20:49:17
URL: http://emmakarolina.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0