i love you more..

godmorgon darlings! hade en underbar dag/kväll igår. var med min älskling hemma hos mig och myste hela dagen.. hjälpte även natha med någon skitläxa, inte roligt! saknar inte skolan nu när jag tänker efter haha :) ska faktiskt till angeredsgymnasiet snart och hälsa på alla och kolla på tvåornas pjäs, alltså dom som var ettor när jag gick ut.. (dom jobbiga) haha! sitter och lyssnar på älsklings jätte bra musiklista på youtube och diggar fett.. ikväll ska jag och natha jobba på svenska mässan som värdinnor, lite i flygvärdinnestuket! kommer bli skoj! så jag börjar 19.00 och slutar 00.00! nu snart ska jag sola och börja göra mig iordning för att träffa älskling och sen blir det väl att käka och sen jobba. dagarna går fort!

nu ska jag ta något och stoppa i magen. har en härlig dag framför mig!

hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0