hollywood nästa

godmorgon fina människor. det är fint väder idag och det gillar jag! helgen har varit fantastisk. varit med min pojkvän och alla dom andra tokiga människorna, som typ philip, jens och natha och elin. jätte trevligt har vi haft!
idag ska jag provfilmna igen, gick vidare!!! så nu håller vi tummarna. :) men det är inte förns klockan sju så nu på dagen ska jag ut och träna, gå en promenad i slottsskogen. efter att jag provfilmat kommer media till mig så ska vi mysa och han sover här.



veckans planer:
idag: träna, provfilma, mysa med media.
tisdag: gå ut med natha?
onsdag: träna, köpa solkort och sola.
torsdag: vara med media? fika, kanske berså
fredag: utgång med natha!
lördag: bio?
söndag: ta det lugnt och sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0