thank god is monday

godkväll. har varit jätte trött hela veckan och är fortfarande jätte trött..vet inte hur detta kan komma sig men det kanske är för att jag festat en del denna veckan och det känns inte som att det kommer bli bättre denna veckan eftersom att frugan fyller år och det innebär att vi ska ut onsdag och fredag, iofs det är inte så mycket när jag tänker efter! hon ska iallafall ha sin födelsedags fest på berså på fredag så det blir skoj!! idag har vi varit på möte på berså också om att börja jobba på onsdagarna igen och dealen slutade bra. jag är tillbaka som vanligt och natha börjar som helt ny! skoj!! annars denna veckan ska jag träna och vara med min underbara pojkvän :)
vi har föresten två veckor idag hihi.. inte för att det är stort eller för att man brukar räkna det men ville bara få det skrivet.. känns så bra!!
nu ska frugan bara skriva klart sitt event för fredagen och sen ska vi ge oss av och träffa min man, måns och abbe! vi hörs sen.


hittade en gammal bild på mig och natha från nyår!! rolig bild.. han i bakgrunden är också rätt skön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0