ps. i love y o u

är överdrivet trött, är trött hela tiden och på sjukt dåligt humör! va fan händer.?? vår- deppresion eller va fan är detta liksom? det är ju nu när det fina vädret kommer som jag alltid blir så glad men icke sa nicke. jag har världens bästa pojkvän och världens finaste vänner.. en kärleksfull mamma, fint väder och en cool syster liksom, vad mer behöver jag? fuck det här! nu ska jag sova. denna veckan ser väl helt okej ut.

måndag: träna, sova antagligen, träffa pappa?.
tisdag: försöka åka upp till stenungsund till elin och hälsa på
onsdag: antingen mysdag med carro eller jobba på berså.
torsdag: träna, vara med älskling
fredag: lust som jag har börjat jobba på och utgång.
lördag: vara med elin?
söndag: SOVA SOVA SOVA SOVA!

jag är så trött så jag somnar på tangenterna nu.. detta är illa alltså! vid denna tiden annars hade jag verkligen inte varit trött men nu skelar jag så trött jag är.

har haft en sjukt bra helg och detta är bild som togs igår på berså med älsklings carro.

och här är en från i fredags på lust med tjejorna.

nu ska jag drömma om min man och verkligen sova sjukt gott! godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0