kaoz .

godmorgon, vaknade för en liten stund sen.. nathalie ligger fortfarande och sover, jag är inte heller så himla pigg men tänker inte sova bort hela dagen! fick ett modellerbjudande igår (?) vi får väl se hur det blir med det.. han tyckte att jag hade världens vackraste ögon och sen fick jag höra i efterhand att han har jobbat med tyra banks.. (ja, han kunde inte svenska). kanske dags att banta ner sig lite?
det har varit en väldigt trevlig helg och jag är väldigt glad att jag har nathalie som vän och att det finns så fina pojkar här i göteborg trots allt.. har bara inte hittat dom tidigare! :)

jag är glad, kan man säga lycklig? aja, det är bara jag som vet!

vi får hoppas att min halsduk och mössa kommer imorgon för det börjar bli sjukt kallt ute nu.

DAGENS FRÅGA; hur firar ni jul?
DAGENS TIPS; ge aldrig upp, ska du ha honom.. kommer du få honom!

nu regnar det också... åh jag blir så trött!

några vimmelbilder från helgen:




då tackar jag för mig och skriver igen senare!

bye bye!

Kommentarer
Postat av: katta

ringde han dig då eller? sa du ja?

2010-11-14 @ 18:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0