och så var det helg.

japp, då var det fredag och jag är ganska trött efter den långa skoldagen men det var faktiskt skönt på något sätt att vara tillbaka!! har saknat alla.. men som sagt vi hade inte många lektioner idag typ religion, fatta inte ett piss och sen engelska och det kan vem som helst räkna ut med lilltån att jag VERKLIGEN inte fattade ett piss av så ja, en sammanfattning av dagen: jag fattade ingenting helt enkelt!
hängde med martin och ludde i dansuppehållsrummet typ.. fett med deg!
haha jenny körde salsa och jag hoppade runt som en kvinna på två ben typ.. sen var det dags att åka hem och äta och nu sitter jag hos jenny (i hennes dyra villa i påvelund) men nu ska vi röra oss för vi ska fira någon jävel som fyller 20 idag!

puss och hej, hej och puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0