godnatt!

går och lägger mig med en klump i hjärtat.. okej jag vet jag är en väldigt känslig människa men detta var jobbigare än jag trodde! fy fan.. det var något vi gjorde i nästan ett halvår ihop och vi blev en familj. fick se så många olika sidor från varje person varje dag.. vi levde liksom ihop och teatern var vårat hem!
kommer sakna alla fina människor som jag har fått lära känna, min logeplats som jag delade med jenny och sanaz, scenen, min kära balkong där jag alltid stod och rökte.. ja min nya familj helt enkelt och hela stället i sig. 
har nog inte gråtit såhär mycket på ett år som jag har gjort idag känns det som.  fan vad jag sitter och tycker synd om mig själv men det är jobbigt just nu, en klump i magen liksom!
men det går väl över.. allt går över någon gång eller?..

i livet finns det motgånger och saker som tynger oss och som är riktigt jobbigt men som kjell "mikael" säger: man ska alltid tänka posetivt..
okej.. nu blev allt jätte dramatiskt men det sägs ju att skådisar är extra känsliga personer.. det kanske stämmer då, vad vet jag! jag kan iallafall säga med ett leende på läpparna: 55 föreställningar, 7.153 personer i publik, slutsålt på varenda föreställning, vi gjorde gangs of gothenburg och den kommer leva kvar i ett eko!
godnatt..

här är iallafall en bild som gör mig glad på min älskade philip så den får avsluta det hela.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0